Görüşlerinizi
ATO Nakliyeciler ve Lojistik Hizmetleri Meslek Komitesi Eylül ayı olağan toplantısı yapıldı.
12.09.2017- Odamız 38. Nakliyeciler ve Lojistik Hizmetleri Meslek Komitesi'nin Eylül ayı olağan komite toplantısı yapıldı. Toplantıda, Ankara'nın özellikle ihracat ve ihracata konu olan yatırımlar ve teşvikler bakımından desteklenmesi yönünde çalışma başlatıldı.
ATO LOJİSTİK SEKTÖRÜ'NÜ ROTTERDAM'A TAŞIDI...
6 Gün Önce
ATO'YA KIZILAY'DAN ANLAMLI ÖDÜL
11 Gün Önce
ATO BAŞKANI BARAN, 2026 YILI İLK 5 AYLIK İHRACAT VERİLERİNİ DEĞERLENDİRDİ
11 Gün Önce
ATO BAŞKANI BARAN'A VEFA VE SİVİL TOPLUM DOSTU BERATLARI TAKDİM EDİLDİ
13 Gün Önce
YATIRIMCI VE GİRİŞİMCİLER ATO'DA BULUŞTU...
14 Gün Önce
ATO BAŞKANI BARAN, ÜYELERİNİ 8 HAZİRAN'DA YENİDEN BAŞLAYACAK "TOBB NEFES KREDİSİ"NDEN FAYDALANMAYA DAVET ETTİ
18 Gün Önce
ATO BAŞKANI BARAN, 2026 YILI İLK ÇEYREK BÜYÜME VERİLERİNİ DEĞERLENDİRDİ
22 Gün Önce
ATO BAŞKANI BARAN'DAN KURBAN BAYRAMI MESAJI
32 Gün Önce
GENÇLİK ATO'DA MESLEKLE BULUŞTU
32 Gün Önce
ATO'NUN 35 NO'LU MESLEK KOMİTESİ'NİN GİRİŞİMLERİYLE, İNŞAAT SEKTÖRÜNDE ASGARİ İŞÇİLİK KONUSUNDAKİ HAKSIZ UYGULAMA SONA ERDİ
33 Gün Önce