Görüşlerinizi
Paylaşın
SİGORTA ACENTELERİNİN KURUMSAL UZANTILI E-POSTA ADRESİ KULLANIMI HAKKINDA

Sayın Üyemiz,

29 Mart 2024 tarihinden itibaren Sigortacılık Verilerinin Genel Veri Tabanına Kaydedilmesine ilişkin Genelge (2023/24) ile Sigorta Acentelerine kurumsal e-posta kullanımı zorunlu hale gelmiştir.

Tüm işlemlerde olduğu gibi, konu ile ilgili e-mail değişikliği işleminin de Odamız resmi web sitesi üzerinden yapılabilmesi için aşağıda yer alan adımların izlenmesi yeterli olacaktır.

 

  1. ADIM:

portal.atonet.org.tr

  1. ADIM:

       Online işlemler /Başvurularım/Yeni Başvuru Ekle

  1. ADIM:

       Sigorta Acenteliği e-mail değişikliği


Not: Söz konusu işlemin gerçekleştirilebilmesi için ATONET'e şirket müdürünün E-Devlet bilgileri ile giriş yapılması gerekmektedir. ATONET Üye Hizmet Portalı'na ulaşmak ve uygulamayı indirmek için tıklayınız.


 

Bilgilerinize önemle duyurulur.


Saygılarımızla,

Ankara Ticaret Odası