Ankara Ticaret Odası Disiplin Kurulu Başkanlığı Oda üyelerinden meslek onuruna veya meslek düzen ve geleneklerine uymayan eylem ve davranışlarda bulunanlarla, müşterisine karşı mesleki görevini yapmayan veya görevinin gerektirdiği dürüstlüğe uygun şekilde davranmayanlar hakkında Kanunda yazılı disiplin cezalarını uygular.
ATO Tüketici şikayet hattına şikayetlerinizi iletebilir, yine faks numaralarımıza şikayet dilekçelerinizi gönderebilirsiniz.
Telefonla yaptığınız şikayetlerinize 30 gün içerisinde cevap verilir. Gerekli cevap yazısı bize belirtmiş olduğunuz açık adresiniz ya da e-posta adresinize gönderilir. Şikayet konusu firmadan savunma istenir, savunma en geç 7 gün içerisinde kurulumuza iletilmek zorundadır.
Şikayetler uzman kadromuzun bilgileri ışığında incelenir, tüketici ve satıcının tüm hakları korunarak uzlaşmaya yönelik kararlar alınması için çalışılır.
Başvurularınızı aşağıdaki telefon ve faks numaralarına yapabilirsiniz.
Telefon : | (312) 201 82 55 |
Faks : | (312) 201 82 56 |
Başvuru dilekçe örneğini indirmek için tıklayınız.
İlgili mevzuata ulaşmak için tıklayınız.